Od eksperymentów w domowej kuchni do masowej produkcji - Lockhart’s wciąż się rozwija
Steve Lockhart’s ożenił się w młodym wieku i stawiając pierwsze kroki w dorosłość, pracował w salonie sprzedaży samochodów. Wygląd w tej branży ma niebagatelne znaczenie, dlatego we własnej kuchni próbował tworzyć formułę pomady do włosów, która utrzyma jego fryzurę w ryzach, niezależnie od warunków, w jakich się znajdzie. Powstającymi z pasji rozwiązaniami dzielił się z zaprzyjaźnionym barberem, a ich informacje o ich fantastycznych właściwościach błyskawicznie rozeszły się pocztą pantoflową. Kiedy coraz więcej osób chciało spróbować nowatorskich kosmetyków, Lockhart’s założył prostą stronę na portalu Etsy i tak rozpoczęła się jego wielka przygoda na rynku. Nie wiedział wtedy jeszcze, że wkrótce będzie mógł zrezygnować ze stałej posady w salonie samochodowym i na pełen etat zająć się tworzeniem własnych linii kosmetyków do włosów dla mężczyzn…
Różnorodne receptury nawet na trudne warunki: jak Lockhart’s słucha swoich użytkowników i nadal eksperymentuje
Dziś Lockhart’s to pełnowymiarowa linia produkcyjna w Michigan, jednak twórca nie zapomina o swoich korzeniach. Jednym z ważnych założeń marki jest tworzenie wspierającej się i dzielącej spostrzeżeniami społeczności. Założyciel postanowił podjąć misję tworzenia produktów, które będą użyteczne dla każdego, niezależnie od miejsca w życiu i na świecie, w którym się znajduje. Stąd z uwagą wsłuchuje się we wszelkie recenzje swoich kosmetyków, aby móc odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby. Dodatkowo chętnie podejmuje współprace z innymi, ponieważ jak mówi sam Steve Lockhart’s, obserwując lokalną scenę muzyki metalowej w młodości, zauważył, że najlepiej rozwijają się te zespoły, które wyraźnie wspierają inne grupy i tworzą wokół siebie zgraną społeczność, otwartą na wszystkich.
Lockhart’s jako synonim kultowych pomad do włosów o wyjątkowych formulacjach
Oferta marki Lockhart’s to przede wszystkim produkty do stylizacji włosów dla mężczyzn, a część z nich urosła już do miana kultowych i jest rozpoznawana przez entuzjastów tematu w wielu miejscach na świecie. Jednym z takich kosmetyków jest pomada do włosów Anti-Gravity, znana ze swoich właściwości zwiększających objętość tworzonych fryzur. Marka uwielbia również śmiało eksperymentować z nietypowymi formulacjami i tworzyć hybrydy różnych klasycznych receptur, wypuszczając na rynek przykład kremowy tonik do włosów w opakowaniu z pompką. Posiada on cechy jak zwyczajny spray do włosów, jednak ma konsystencję lekkiego kremu, który z łatwością można zaaplikować i bez problemu zmyć. Takie nowoczesne produkty znajdują rzeszę wielbicieli, ponieważ najczęściej znacznie ułatwiają i przyspieszają stylizację, a tego właśnie oczekują współcześni użytkownicy. Jeśli nie znasz jeszcze amerykańskiej marki Lockhart’s, koniecznie to nadrób, na pierwszy ogień może pójść ich glinka do włosów lub pomada do włosów UWB, gwarantujemy, że kto raz spróbuje tych dopracowanych kosmetyków, wyposaży nimi całą łazienkową szafkę i będzie chciał więcej.
72,00 zł
Cena regularna:
120,00 zł
120,00 zł
Cena regularna:
200,00 zł
66,00 zł
Cena regularna:
110,00 zł
63,20 zł
Cena regularna:
79,00 zł
51,60 zł
Cena regularna:
86,00 zł
51,60 zł
Cena regularna:
86,00 zł
51,60 zł
Cena regularna:
86,00 zł
24,00 zł
Cena regularna:
40,00 zł
105,00 zł
Cena regularna:
175,00 zł
36,00 zł
Cena regularna:
60,00 zł
88,00 zł
Cena regularna:
110,00 zł
69,00 zł
Cena regularna:
115,00 zł
51,00 zł
Cena regularna:
85,00 zł
29,40 zł
Cena regularna:
49,00 zł