do kasy suma: 0,00 zł
Pytania i odpowiedzi
 

Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Chcę otrzymać fakturę, co mam zrobić?

Chęć otrzymania faktury należy zgłosić podczas składania zamówienia. Zaznacz odpowiednią rubrykę w koszyku i podaj potrzebne dane.

Czy możliwy jest odbiór osobisty we Wrocławiu?

Nie, jesteśmy sklepem prowadzącym sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Dlaczego w mojej przesyłce nie ma paragonu?

Firma Avo Corp. Tomasz Kwiatkowski prowadzi sprzedaż tylko wysyłkową, więc zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Załącznik poz. 36 i 37) podmiotom prowadzącym sprzedaż towarów w systemie wysyłkowym przysługuje zwolnienie z obowiązku rejestrowania na kasie fiskalnej. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Brak paragonu, czy wystawionej faktury nie zwalnia nas z obowiązku przestrzegania Ustawy o Prawach Konsumenta, na mocy której jesteśmy zobligowani do realizowania wymian, zwrotów, czy reklamacji.

Dostałem nieprawidłowe/niepełne/uszkodzone zamówienie, co zrobić?

Skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@dlabrodacza.pl, rozwiążemy Twój problem.

Jak wybrać odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji zarostu?

Przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółowe opisy wszystkich produktów, aby ułatwić Ci wybór kosmetyków. Jeśli jednak potrzebujesz merytorycznego wsparcia, skontaktuj się z nami mailowo lub za pośrednictwem infolinii — zespół dlaBrodacza.pl z przyjemnością doradzi Ci w tej kwestii.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to 1-2 dni robocze, w zależności od tego, o jakiej porze zostało złożone. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj

Jakie formy dostawy są dostępne na dlaBrodacza.pl?

Możesz wybrać wysyłkę kurierem InPost, DPD lub DHL, a także dostawę do paczkomatu InPost oraz do punktu odbioru DPD Pickup. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

Jakie formy płatności są dostępne?

Możesz wybrać płatności elektroniczne, mobilne, za pobraniem i odroczone więcej na ten temat znajdziesz tutaj

Kod rabatowy wpisany w koszyku nie działa, dlaczego?

Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami, jeśli masz w koszyku produkty z obniżoną ceną, użycie kodu nie jest możliwe. Z kodu zniżkowego możesz skorzystać do zakupu produktów w cenie regularnej. Kod otrzymany po zapisie do newslettera możesz wykorzystać w dowolnym momencie, nie przepadnie.

Złożyłem nieprawidłowe zamówienie, jak je anulować?

Skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@dlabrodacza.pl, anulujemy zamówienie i zrealizujemy zwrot środków, jeśli było opłacone.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl