Satysfakcjonująca alternatywa dla mainstreamowych kosmetyków - jak ekipa Grail Pomade szukała rozwiązań szytych na miarę oczekiwań
Jak większość brandów Grail Pomade powstało z potrzeby stworzenia produktów precyzyjnie odpowiadających na konkretne potrzeby. Wszystko rozpoczęło się w barbershopie Grail Cut, gdzie strzyżenie i golenie to wydarzenie społeczne, a na wizytę przychodzi się jak na spotkanie z dobrymi kumplami. Chłopaki nie byli jednak zadowoleni z jakości i właściwości popularnych barberskich kosmetyków, których na co dzień używali i poczuli potrzebę zrobienia własnych wersji, które będą bardziej odpowiednie i wyrażą jednocześnie ich indywidualny styl. W ten sposób powstała wodna pomada do włosów o średnim chwycie i matowym wykończeniu oraz stylizujący tonik do włosów z solą morską i ekstraktem z zielonej herbaty.
Grail Pomade i zasada 3P - wypróbuj dopracowane produkty do stylizacji włosów
Proces tworzenia w Grail Pomade opiera się na zasadzie 3P. Co to oznacza? Product, Perfume, Packaging. Marka skupia się, aby zarówno dopracowana formuła kosmetyku, jak i jego wyjątkowy zapach oraz stylowe opakowanie, łączyły się w spójną całość, która będzie bezpośrednią manifestacją charakteru Grail Pomade. Naszym zdaniem realizacja misji idzie im całkiem imponująco i produkty robią wrażenie od pierwszego kontaktu z kreatywnymi etykietami, przez hipnotyzujące nuty zapachowe, po zwieńczenie w postaci trwałej i efektownej fryzury ułożonej dzięki świetnej recepturze.
Nie tylko kosmetyki - Grail Pomade to o wiele więcej!
Choć u nas możecie zaopatrzyć się w kosmetyki do włosów dla mężczyzn od Grail Pomade, rodzina Grail to zdecydowanie o wiele więcej. Kolebką jest oczywiście barbershop Grail Cut, jednak to jeszcze nie wszystko. Kolejny element układanki stanowi Grail Point, zajmujący się sprzedażą wyselekcjonowany streetwear, idealnie uzupełniający cały wizerunek marki. Z zainteresowaniem obserwujemy ich rozwój, trzymamy kciuki, a w międzyczasie zachwycamy się kompozycją zapachową, jaką posiada spray do włosów Grooming Spray, ponieważ tak eleganckiego aromatu wiśni z nutami chili, tytoniu, fasoli tonki, ambry i wanilii nie znaleźliśmy jeszcze nigdzie indziej.
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.