
ZASADY UDZIAŁU W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM KLUB BRODACZA
SPIS TREŚCI:
- Postanowienia ogólne
- Uczestnicy Programu Lojalnościowego
- Brollary w Programie Lojalnościowym
- Dane osobowe
I
Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
- Organizator: Organizatorem programu jest AVO CORP. TOMASZ KWIATKOWSKI z siedzibą we Wrocławiu (adres siedziby: ul. Krakowska 39 lok. 173, 50-424 Wrocław i adres do doręczeń: Tomasz Kwiatkowski dlaBrodacza.pl, ul. Krakowska 39 lok. 173, 50-424 Wrocław); NIP: 8992680797; REGON: 021082177, adres poczty elektronicznej: kontakt@dlabrodacza.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 71 307 87 77.
- Sklep: sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.dlabrodacza.pl na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu.
- Brollary: odpowiednik punktów dla Programu Lojalnościowego Klub Brodacza.
- Konto Klienta: zarejestrowane za pośrednictwem sklepu internetowego www.dlabrodacza.pl konto Klienta umożliwiające zbieranie i wykorzystywanie punktów.
- Stały Rabat: Rabat udzielany na każde zamówienie po osiągnięciu określonego progu punktów na Koncie Klienta.
Postanowienia ogólne
- Program rozpoczyna się w dniu 09.06.2022 na czas nieokreślony i obejmuje wszystkich Klientów, którzy w czasie trwania programu posiadają zarejestrowane Konto Klienta.
- Celem programu jest nagradzanie Klientów poprzez przyznawanie punktów za dokonane zakupy i umożliwienie wymiany punktów na rabaty do kolejnych zakupów.
II
Uczestnicy Programu Lojalnościowego
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może zostać każda osoba, która:
- zarejestruje swoje Konto Klienta,
- zaakceptuje Regulamin Sklepu, wybierając stosowną opcję w formularzu rejestracji Konta Klienta.
III
Brollary w Programie Lojalnościowym
Uczestnik Programu Lojalnościowego Klub Brodacza otrzymuje Brollary za zamówienia złożone w Sklepie. Brollary naliczane są przez Organizatora na podstawie poniższych zasad:
- Brollary naliczane są za każde zamówienie złożone w Sklepie z zarejestrowanego Konta Klienta od momentu rozpoczęcia Programu Lojalnościowego Klub Brodacza.
- Za każdą wydaną w sklepie złotówkę Organizator nalicza 1 Brollar na Konto Klienta. Zasada ta ma zastosowanie dla wartości zamówienia i nie obejmuje kosztów wysyłki.
- W przypadku niepełnych kwot z wartościami po przecinku ilość naliczanych Brollarów jest naliczana za pełne wydane złotówki.
- W przypadku odstąpienia od umowy zakupu naliczone za zwracane towary Brollary są usuwane z Konta Klienta.
- Za dołączenie do newslettera Klient może jednorazowo otrzymać 100 Brollarów.
Wykorzystywanie Brollarów w Programie Lojalnościowym:
- Brollary otrzymane w ramach Programu Lojalnościowego Klub Brodacza można wykorzystywać, robiąc zakupy za pośrednictwem Konta Klienta zarejestrowanego w Sklepie.
- Za zebrane Brollary przyznawane są progi rabatowe, które obowiązują do wszystkich zamówień złożonych po ich osiągnięciu.
- Poszczególne progi rabatowe można zdobyć, osiągając konkretną ilość Brollarów:
- 300 - 3% Stałego Rabatu
- 700 - 5% Stałego Rabatu
- 1100 - 7% Stałego Rabatu
- 1500 - 10% Stałego Rabatu
- 3000 - 12% Stałego Rabatu
- 5000 - 13% Stałego Rabatu
- 7500 - 14% Stałego Rabatu
- 10000 - 15% Stałego Rabatu
- Rabat naliczany za osiągnięcie progu dotyczy wyłącznie produktów i nie obejmuje kosztów wysyłki.
- Sumę dostępnych Brollarów oraz informację o ilości Brollarów potrzebnych do osiągnięcia kolejnego progu można sprawdzić, logując się na swoje Konto Klienta.
IV
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
- Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych — zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
- W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego — Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora (https://dlabrodacza.pl/strona/polityka-prywatnosci).